14 July 2013

Nana huvafen Dhusheemay

Nanaa huvafen dhusheemey, dharaavaa hindhu dhuniyeyn
Baarakaa meehakuge numelaa, aarakah maamui fethey theeye

(In a dream i saw , with no man's will, a river of honey gushing and flowing out from the earth)

Lha fisaari magey rankolha, ma fisaari thedheh bunan hey
Afilaa gasgahuge kuriah, kafihi boli maslaa dhuvaa theeye

(My little one, shall I tell you a truth? I saw cowrie snails running on the branches and twigs of trees.)

Akhu magey heyo kathunney tahuwaave anaa bunan hey
Bakhuthu Jamaalu hedhi fadha, thakhutheh matheegaa nidhee theeye

(My good brothers, I'm telling you, I saw myself sleeping on a throne, like the one made by Bakhthu Jamal.)

Milakun magey mithuraa, thilavaa lhen bahun bunanhey
Kilanbu naagaa mathin dholhu bilakalhu kandumas fumey theeye

(My dear one, shall I tell you in clear poetry? I saw ??12?? tuna fish jumping over a ??snake??.)

Nanaa thedhekey kathunney, vanaajidhuvaa varehhey
Aanuge adin dhirey raha, baanilaa kekigen araa theeye

(My friends, its true, it's almost ??entrancing??. I saw mercury bubbling up in waves from the ground.)

Roadhenney assavaashey, dho nuvaa mee baheh hey
Goathi there in javaahiru, koadhulaa folhigen araa theeye

(Listen my ??friends??, this is a word that cannot be ??a lie??, I saw precious stones bloom as buds out in my yard)